"Sebarang perdebatan dan persoalan di dunia blog mencerminkan keinginan rakyat untuk mengembalikan hala tuju negara kepada landasannya yang sebenar. Sekian lama dibungkam suara-suara berani muncul mencabar naratif sang penguasa." Anwar Ibrahim

Tuesday, October 14, 2008

bermula sebuah perjuangan...




asalamualaikum....




cukup sudah cerita ttg diri aku masuk bab politik skit,


ptg tadi aku punya setiausaha JKKK kat kampung aku call dia ckp ada meeting pertama JKKK utk kampung aku selepas Pakatan Rakyat memerintah.... pada sabtu minggu ni....




ada sedikit teruja selepas berjuang, dimaki dek org kampung kiranye mesyuarat ni mengembalikan semangat aku selepas Permatang Pauh.




byk juga kelemahan yg berlaku dgn kontroversi tapak Ramadhan, yg harganya melambung tinggi ke mana kah slogan "negara berkebajikan" diorg ni....




dan byk lg isu2 sensitif dgn muzakarahnya, muhabalah dan keengganan TGHA menandatgni surat persetujuan, dan mcm 2 lg....




so InsyaAllah jika sempat akan sya bawa info utk tatapan semua bagaimana adakah mampu utk kami mengemblegkan idea dan gerak kerja demi melihat kemajuan kampung terlaksana.. atau tidak lebih sebagai retorik krn kat kampung kami ni JKKP pun ada... hampeh btul pihak UMNO laknatullah ni....




so paham sudah la.... huahuahua




wama karu wama karallahu hairul makirin.....

No comments: