"Sebarang perdebatan dan persoalan di dunia blog mencerminkan keinginan rakyat untuk mengembalikan hala tuju negara kepada landasannya yang sebenar. Sekian lama dibungkam suara-suara berani muncul mencabar naratif sang penguasa." Anwar Ibrahim

Saturday, October 18, 2008

cerita gembira......

asalamualaikum....

hari ni keje letih skit coz aku punya cashier tak dtg demam.... so aku opening dpn, berpeluh gak coz lama tak buat keje..huhuhu

dan tgh2 aku buat keje dlm aku ikhlas... tetiba ada org call..... aku dipanggil utk interview di Univ. Pertahanan Sg. Besi,.... tersenyum lebar aku krn... mmg aku nak sgt kerja kat sana kalau aku dpt lagi lah aku bersyukur....

so tarikhnya next week.. 22/10/2008, di bangunan Chanseleri, dekat kem sungai besi....

so harap2 doakan aku dapat keje ni.... yer....

lg satu aku blum ada kesempatan utk amik gambar lori2 tu besok kalau tak de aral aku cuba amik gambarnyer..... k...

jumpa lg....wasalam

No comments: