"Sebarang perdebatan dan persoalan di dunia blog mencerminkan keinginan rakyat untuk mengembalikan hala tuju negara kepada landasannya yang sebenar. Sekian lama dibungkam suara-suara berani muncul mencabar naratif sang penguasa." Anwar Ibrahim

Sunday, October 19, 2008

senarai JKKK KG. SUNGAI LUI BT 20

Asalamualaikum....

baru je habis mesyuarat JKKK yg pertama bg pakatan rakyat, dan diri aku... mcm2 perasaan ada dlm diri aku,... gembira, teruja, cemas dan mcm2 la...

seperti biasa lah baru aku tahu mcm mana rasa dilantik sebagai JKKK... huhu mcm mana rasanya jadi EXCO negeri? so tak heran lah ramai yg berubah sikap bila ada kuasa....

so aku tetap respect dgn idola aku DSAI yg ttp dgn prinsip perjuangan.....

so kat sini aku senarai kan AJK JKKK KG. BT 20

Abdul Jalil Abdul Rahman (Pengerusi JKKK)

Mohd Shah Abdul Jalil (Setiausaha)

Mohd Hasri Sulaiman (Keselamatan)

Mulyadi Abu Bakar (Ekonomi)

Haji Idris Mohd Sir ( Agama dan Kebudayaan)

Mohd Azni Abdul Rahman ( ICT)

Mohd Noor Abdul Jalil ( Belia, Sukan dan Reakrasi)

Hazarul Anuar Abu Husin (Sosial dan Kebudayaan)

Md Ramli Othman (Pendidikan dan Sumber Manusia)

No comments: