"Sebarang perdebatan dan persoalan di dunia blog mencerminkan keinginan rakyat untuk mengembalikan hala tuju negara kepada landasannya yang sebenar. Sekian lama dibungkam suara-suara berani muncul mencabar naratif sang penguasa." Anwar Ibrahim

Monday, October 13, 2008

Rumah Terbuka DSAI


salam hormat,


hari ni aku tak pergi ke rumah terbuka Ayahnda DSAI di Kg. Baru. tak sempat krn terpaksa bergegas ke Klang utk bertemu kwn aku Bachok yg lama... berthn juga tak ketemu ....


muka aku dah nampak ada kurang, tp masih rasa mcm kasar skit harap2 cpt beransur pulih....


dlm kesibukkan berhari raya, kwn baik aku Lan kerbau sempat meminjamkan kabel HDMI dia utk layan PS3 aku, balik mmg gambar dia superbb thp babun..... punyer cantek... so nak kena sambar satu gak ni.....
apa pun selamat, jumpa lain kali ya......
wama karu wama karalllahu hairul makirin

No comments: