"Sebarang perdebatan dan persoalan di dunia blog mencerminkan keinginan rakyat untuk mengembalikan hala tuju negara kepada landasannya yang sebenar. Sekian lama dibungkam suara-suara berani muncul mencabar naratif sang penguasa." Anwar Ibrahim

Saturday, October 11, 2008

kantoi!!!


asalamulaikum,

hari ni sedih skit, ada byk perkara berlaku, aku ringkaskan,
hari ni muka aku dah tak bape hensem... huhu sebab doc tu bg aku ubat salah,
rupanya2 aku allergi dgn ubat tu, so muka aku bengkak dan berbintik2 mcm ruam...
awal2 pg ingat tak nak g keje... tp kene juga coz dah tak de org nak ganti aku....
so lari kejap pegi klinik n doc bg ubat ada kurang skit....

yg sedih nye tak dpt g KLIA spt dirancangkan, sepatutnya hantar Zana dia nak cont. study kat Bangalore, India tp rezki tak de.... semoga ketemu lg adinda...

sedih, tp menuntut ilmu tu sebahagian drpd jihad ke jln Allah..... semoga beroleh rahmat Allah adinda ku.... kekanda mendoakan semoga berjaya cita2 mu...Amin.

dan harap2 muka aku beransur pulih bila aku bgn dr tido besok.....huhuhu

jumpa lagi... sori besok keje pagi tak dpt nak tulis lebih2 mlm ni....

wama karu wama karallahu hairul makirin.....

No comments: