"Sebarang perdebatan dan persoalan di dunia blog mencerminkan keinginan rakyat untuk mengembalikan hala tuju negara kepada landasannya yang sebenar. Sekian lama dibungkam suara-suara berani muncul mencabar naratif sang penguasa." Anwar Ibrahim

Wednesday, December 23, 2009

BN mengaku curi enjin F-5E


salam,

hari ni tak tahu nak tulis apa, tp semlm hepy gak la.. aygku belikan aku porch bag... utk aku.. tq aygku...

lg citer terbaru... pasal kehilangan enjin F-5E yg berlaku di negara kita.. tp aku rasa ini bukan kemuncak kebobrokan kerajaan Bee End selama ini.. mmg sgt berharga enjin ini.. tp jika dibandingkan dgn nya Atlantuya.. mana berharga?

jadi aku btul2 tak paham.. apakah penyokong Bee End selama ini buta? adakah selama ini dgn duit yg tidak laku di akhirat kelak berjaya mengaburi mata mereka?

tidakkah rasa bersalah krn menyalahgunakan kuasa di tgn mereka.. dan Januari depan bermulanya perbicaraan Liwat 2 DSAI, dan aku rasa ramai yg dah sedia utk tahu keputusannya.

tp kita masih lagi berpeluang berdoa semoga DSAI, akan terlepas dr fitnah jahat ini.. dan aku cuma nak bg tahu.. sape2 yg teringin sgt nak tgk Suruhanjaya DiRaja utk siasat kehilangan enjin F-5E..

aku nak bg tahu korang mmg bangang.. dah lupa apa jadi dgn kes Lingam? kes Toh Beng Hock? semua itu wayang... jgn harap la diorg nak telus.. kalau telus ramai yg masuk penjara aku rasa...

apa yg perlu kerja lebih kuat dan ajak Rakyat Malaysia tukar ini kerajaan Bee End kpd Pr.. InsyaAllah.

wama karu wama karallah wallahu khairul makirin...

No comments: