"Sebarang perdebatan dan persoalan di dunia blog mencerminkan keinginan rakyat untuk mengembalikan hala tuju negara kepada landasannya yang sebenar. Sekian lama dibungkam suara-suara berani muncul mencabar naratif sang penguasa." Anwar Ibrahim

Thursday, December 17, 2009

Salindah


tadi siang aku beli Salindah utk Aygku.. selepas aku interview... Kat Kompleks PKNS... First floor....
kat booth luar tu... harga biasa 370rm, tapi kalau member 300rm... byk beza tu kalau nak info boleh pm aku k...

byk kebaikannya Salindah ni.. aku baru nak cuba, tp akak aku tak pernah miss dari first child sampai anak ke empat dia.. anak2 buah aku.. alhamdulillah sihat dan cerdas... so dia suggest, aku cuba.. k... sape yg berminat boleh la... mencubanya.... huhu

aku hanya berusaha semoga aku dikurniakan anak yg sihat tubuh badan dan akal fikiran yg cerdas.. cukup lah..InsyaAllah.. ni pun boleh dikatakan ikhtiar ke..?

dah rasa mengantuk ni, besok kena pegi KLCC plak... apa2 besok aku update la blog aku ni.. k....

semoga ada sinar lebih baik utk Malaysia.. esok.. huhu

wasalam...

No comments: