"Sebarang perdebatan dan persoalan di dunia blog mencerminkan keinginan rakyat untuk mengembalikan hala tuju negara kepada landasannya yang sebenar. Sekian lama dibungkam suara-suara berani muncul mencabar naratif sang penguasa." Anwar Ibrahim

Wednesday, December 16, 2009

pagi di Pejabat Daerah Hulu Langat.

pagi2 tadi dah pergi interview ketua kampung di Pejabat Daerah Hulu Langat..

naik keta cik mukhlis, miskon bwk... aku org pertama sampai.... ada 5 calon... utk kampung aku ada 2 org calon...

1 dari sg. kembong, 1 dr kampung melayu ampang, 1 dari beranang...

panel yg menemuduga... Penghulu, dr. shafie, dr. che rosli, DO, Cikgu Lee, ada sorang lagi chinesee guy, dan 2 org dari Pejabat daerah..

soalan semua boleh jwb walaupun pd mula aku goyang skit... tp ada beberapa soalan provokasi dr tuan DO... aku selamber je jwb.. terkeluar juga la, MP dan exco Amk PKr...

huhu yg aku ingat, aku ada sebut pasal, Nik Nazmi, Amiruddi Shaari.. n the femes.. Nurul Izzah...

mcm mn ketua kampung kena tua, sedang org yg pergi parlimen ada yg muda dr usia aku, then ramai yg below 30... doesnt make sense...

bg la peluang org muda, kalau salah tlg tegurkan... sama2 la... pd aku usia sebenar tak beri kesan.. yg penting kerjasama... InsyaAllah.

apa pun kalau dpt.... kena la kerja kuat skit, utk naik kan nama Pr kat kampung aku ni... kalau tak dpt pun, aku ttp akan tegur menggunakan blog aku ni... kalau ada yg tak betul.... kenapa tegur, ? sebab aku syg kan PR ni... kalau boleh nak tgk UMNO laknatullah tu tersembam pd PRU 13 nanti....

k.. bye...

No comments: